21. maj 2013

10 dage tilbage

Der findes virkelig ingen bedre tanke end; "om 10 dage er jeg færdig med skolen". (For anden gang) Men følelsen er stadig lige lettende! Dog er denne her gang mere lettende, end da jeg gik ud af 9. klasse. Det var jo med en helvedes masse mennesker jeg elskede eller holdt af, og ikke mindst havde tilbragt 9 år sammen med. Dette her skoleår har virkelig været ... noget af en oplevelse. Kom ind til et helt andet styresystem og fremmede mennesker. Det har bestemt ikke været mit bedste år og jeg virkelig frem til at blive færdig med 10. klasse og aldrig at skulle prøve dét igen. Ikke fordi at der ingen søde mennesker findes på 10. klassecentret, for det gør der skam. Men.. Det har bare været et hårdt år. Og jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til at komme igang med HG.
Men ja, som sagt er det om sølle 10 dage at jeg går ud. Hvis vi ikke tæller weekenden og Københavnertur med, er det kun 6 dage. Fuck yes!  Er en meget lykkelig pige lige nu.

Ellers går det ufattelig godt lige nu - vågner op og er glad hver dag, motionerer og har en masse ting jeg glæder mig til. Skal jeg nok fortælle jer om lidt senere. Er taknemmelig for alt lige nu.

Over and out //Mie.